Çarşamba, Ağustos 16, 2006

Kanaviçe ve Merhaba







Artık bende varım blog aleminde:)Blogumda bana ve hobilerime dair ne varsa onlara tanık olacaksınız.Hepinizi bu yolculuğuma bekliyorum.Yorumlarınızı eksik etmezsiniz değil mi ;)

Netten bulduğum bu kanaviçe örnekleriyle başlamak istedim.Ben çok beğendim.Pek çok yerde kullanılabilir.

Not:Blog adresimi alırken hobilerimi içeren hobi ağırlıklı bir site olacağı için aklıma hobi keyfi yazmak geldi.Ve blogumu aldıktan sonra bu isimde bir blog vardı sanki diye düşündüm.Ama olsaydı bu ismide blogger vermezdi bana.Sonra bir kaç blogun linklerinde gördüm adresi.Sanırım blog sahibi sitesini silmiş.Ve ismide boşta kalmış.Hayırlısı olsun diyelim.Hepinize merhaba...

7 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
one ben bir sey dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Begüm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
incikboncuk dedi ki...

Blogun hayırlı olsun. Hep beraber güzel şeyler paylaşabilmek dileğiyle. Sevgiler

Begüm dedi ki...

İncik boncuk teşekkür ederim.Selamlar...

Adsız dedi ki...

bu örnek muhteşem ama bunu kareleri olmadan nasıl yapabiliriz

Adsız dedi ki...

anonim sana katlıyorum