Pazar, Nisan 19, 2009

Zümrüt Köşk

Herkese Merhaba

Sizleri yeni blogumla tanıştırmak istiyorum

ZÜMRÜT KÖŞK

Bu blogumda sizlerle benim beğendiğim internette,çevremde,dergilerde,fuarlarda gördüğüm değişik dekorasyon ve tasarım örneklerini paylaşacağım.

Resimler evinizi döşerken size fikir verecektir.Dekorasyon konusunda merakınız varsa, evinizi yenilemek istiyorsanız, bebeğinize yada çocuğunuza bir oda hazırlamak istiyorsanız, evinizi dekore etme konusunda yararlanabileceğiniz hoş bir blog olacakÖyle ya, herkesin evi bir zümrütten birer köşktür.Evlerimiz bizlerin yuvalarıdır.Sürekli yaşadığımız binbir türlü anı bıraktığımız saraylarımız...Her evin bir hkayesi vardır.Ve bu hkayenin kahramanları.Eşyalarımızda bu hikayelerden nasibini alır ve bizlere zaman yolculuğunda eşlik ederler.

Herkesi beklerim;)

1 yorum:

gökşen demir dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun, sizde benim gibi taze blogcusunuz. ellerinie gözlerinize sağlık. benim sayfamı da ziyaret ederseniz sevinirim. kendi elemeklerimi sergiliyorum. saygılarımla...