Cuma, Kasım 10, 2006

Kanaviçe



Kanaviçelere devam:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar;
morla sarıyı yanyana hiç düşünmemiştim. güzel gözüküyorlar:)
yapanın ellerine sağlık...
Özlem
www.elisi.com

Begüm dedi ki...

özlemcim morla sarının uyumunu en iyi menekşeler anlatır ve gerçekten hoş dururlar....

Adsız dedi ki...

Çok severim annemin çeyizlik modellerinden evimde kullanıyorum keşke bende yapabilsem :)
Sevgiler

banu dedi ki...

Ben Banu Demirel, bir süredir kanaviçe tasarımı yapıyorum. Satiş yaptigim bir sayfam ve çeşitli internet sayfalarımda satışım var. Desenlerimin basılması için işlenmesi gerekiyor, bunu içinde model stitcher, yani profosonel işlemecilere ihtiyacım var.



Eğer siteme girip bir göz atarsanız ve ilgilenirseniz benimle irtibata gecerseniz cok sevinirim...



Banu Demirel

www.sebadesigns.com

banu kırmızıgül dedi ki...

merhaba,
ziyaretiniz beni çok mutlu etti. bu guzel dantel modelini bende ceyizim için yapmıstım örmesi zevkli cok guzel ve zarif bir model. sevgiler..